hemels weekendje - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Roos Groot - WaarBenJij.nu hemels weekendje - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Roos Groot - WaarBenJij.nu

hemels weekendje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roos

23 Maart 2009 | Ecuador, Quito

*zucht*......
Helaas weer terug op aarde nu en hard bezig mijn questionnaire te maken.

Maar dit WEEKEND..echt heerlijk!
met zn 9en vertrokken we vrijdag met de nachtbus naar Canoa..(surfers paradise)
Dat was danook het enige minpuntje van dit weekend omdat het een reis van 9 uur was en de wc stuk bleek te zijn..
En ik moest natuurlijk vanaf het eerste moment in de bus al plassen..aiiiiii
Gelukkig stopte de bus 1 x (!!!)
(goede blaastraining dus voor mij)

We kwamen zaterdag al om 8 uur sochtend aan dus we hadden lekker heel de dag..
In het Bambu hostel waar we sliepen was echt aan alles gedacht (pannekoeken als ontbijt en hangmatten om te relaxen)

Natuurlijk nam ik als ontbijtje gelijk een pannekoek met fruit.. De rest keek verlekkerd toe hoe ik mijn pannekoek rijkelijk vulde met chocoladesaus en heel veel suiker.
Jammmmmm
Totdat bleek dat die suiker eigenlijk zout was, shit!!
Toen was opeens niemand meer jaloers op mijn pannekoek (gelukkig kreeg ik gratis een nieuwe anders was ik natuurlijk ontroostbaar geweest :P)

Die dag was het echt superlekker weer en hebben we (na 1 'theorieles' van een behulpzame Ecuadoriaan die de beweging voordeed op het strand) surfboards gehaald en GEPROBEERD te surven..
Ik kwam helaas niet veel verder dan beetje erop staan en me verderop laten vallen maar het was wel leuk om te stuntelen.

Verder hebben we nog meer lekkere dingen gegeten, gezommen, cocktails gedronken en savonds zijn we met een stel lokale surfdudes nog gaan dansen.
Mijn salsa skills bleken niet zo soepel helaas, volgens mij hebben ze daar een heel ander soort salsa...;)

En nee: heb geen filmpje gemaakt, dat doe ik natuurlijk niet als het zo slecht gaat..

Volgende de dag weer lekker geluierd in hangmatten en alvast de terugweg tickets gehaald (was ook nog een hele ervaring met een boot die in NL zeker niet door de keuring zou komen en fietstaxi)

Nou ja...jullie moeten maar gewoon de fotos kijken, die zeggen genoeg! :)

Dikke kus!

p.s: voor de oplettenden onder ons die van het neerstortende vliegtuigje in de wijk in Quito hebben gehoord.. ik leef nog!!

p.p.s: nog wat stage nieuws: het begint eindelijk te lopen, ben mijn vragenlijsten aan het maken en het begint allemaal wat duidelijker te worden, gelukkig!

  • 23 Maart 2009 - 17:42

    Marjolein:

    Klinkt als een superweekend!! Als je op de plank gestaan hebt vind ik trouwens dat je al een heel eind gekomen bent! (heb ooit een surfles gehad en ik heb toch echt geen seconde op mijn board gestaan... maar goed, dat krijg je als je hem verkeerd om in het water legt...) succes met de vragenlijsten! kus

  • 23 Maart 2009 - 17:44

    Laura:

    Jaj mega snelle reactie!! *wilt ook graag een hemels weekend!!*
    Waarom maken ze toch voor mij niet van die pannenkoeken! :(
    Je dacht toch wel even aan ons toen je een hapje nam he ;)

    Succes met vragenlijst he! (ik ga morgen mn interview na laten kijken en 1 april heb ik mn eerste interview! aaah!!)
    doeii xxx

  • 23 Maart 2009 - 18:06

    Zus & Zo:

    Hai Zussie,

    Fijn dat je nog leeft!;)
    En het lijkt er tot nu toe meer op dat je op vakantie bent joh! Wanneer komt het klagen over lange studiedagen!;) Nee hoor geniet ervan, als je maar geen stress krijgt op t laatst want je moet wel ontspannen terug komen!:P
    Puk gaat morgen een ochtendje wennen op de nieuwe creche, die is echt heel groot en mooi! Ben benieuwd! Ze begint steeds meer te praten!! Voor haar verjaardag krijgt ze van ons een houten speelgoedfornuisje, hihi!

    Nou voorzichtig nog, ennuh ben je al verhuisd naar je nieuwe onderkomen?

    Kus van ons

  • 23 Maart 2009 - 18:48

    Jip:

    hmmm dat zout op die pannenkoek komt me bekend voor.... OOOOW JAH dat deed je precies zo in costa rica:P

    en oooooooow wat ben ik jaloers op het hele idee dat daar een surfparadijs is!!! heb dan nog nooit gegolfsurfd maar he dat maakt niet uit. IK BEN JALOERS!!

  • 23 Maart 2009 - 18:57

    Will:

    Hey babe,
    mooie verhalen weer! En waarom verbaast dat verhaal van die pannenkoek met zout me niet?! De foto's zien er goed uit, ben echt rete jaloers!
    Hier gaat alles z'n gangetje...Onwijs druk met school, dus het is maar goed dat je weg bent, had toch geen tijd voor je gehad! ;) Grapje, ouwe...
    Als je trouwens even een verzoekje indient, dan mail ik je gewoon ff wat nieuwe muziek voor op je iPod! :)
    Ik hoor het wel!
    Dikke kus

  • 23 Maart 2009 - 19:56

    Sander:

    schat! ik neem me surfbroek ook mee hoor, kan je ook uitgaan met ECHTE surfdude :P haha gelukkig dat je zo'n relaxed weekend had, succes met je onderzoek deze week wat het gaat toch echt beginnen!! kus!!!

  • 23 Maart 2009 - 21:42

    Marisa:

    Leuuuukkkk Roos!
    Ik word steeds jaloerser op je....
    Kus!!

  • 23 Maart 2009 - 21:53

    Suus:

    Lieve Roos, Ik ben blij dat je het zo leukt hebt daar! echt super! En goed dat stage nu wat duidelijker wordt ;)
    Take Care en tot mijn volgende bericht vanuit Tanzania! (in Ruangwa is er geen internet, dus het duurt nog wel even hihi..) Liefs X Suus

  • 23 Maart 2009 - 22:05

    Mama:

    wat heb jij toch met zout op je pannekoek! Volgende keer maar aan je salsaleraar vragen of hij je ook de surfmoves leert.
    Met hoeveel meiden sliep je op een kamer?? Ben blij dat je zo genoten hebt van je weekend.
    Veel succes deze week met je vragenlijst.
    kus

  • 24 Maart 2009 - 08:16

    Martin (jr):

    He Roosje,
    goed om steeds te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar! jaja, ondanks dat ik niet altijd reageer hou ik je heus wel in de gaten hoor ;)

    zet hem op daar!!

    xxx

  • 24 Maart 2009 - 18:04

    Inger:

    eeeey surfchickie van me!

    Ziet er goed uit allemaal! Hoe warm is het daar eigenlijk? Word je al bruin? Is altijd een belangrijk iets voor mij:D
    Goed dat je stage begint te lopen!
    Van het weekend op verjaardag van nicolien geweest, sander was er ook!Het gaat goed hoor!
    Maris en ik misten je wel hoor!!!!!!
    Krabbel je nog terug op hyves!
    Succes met die vragenlijsten, gaat dat een btje met spaans??

    dikke zoen

  • 24 Maart 2009 - 23:55

    Ilona Steenkamer:

    Roos! Wat een heeeerlijk verhaal :D Meteen moeten plassen in de bus, zout op je pannenkoek doen, surfen: ik word er helemaal vrolijk van haha
    Liefs xxx

  • 25 Maart 2009 - 22:22

    Teresa:

    Liefste Florretje, ik kan niet geloven dat je de foto post waar ik aan het 'prakken' ben op het bed! ¡Qué vergüenza! Verzekerd; mijn wraak zal zoet zijn! Dat er nog maar véél zalige weekenden komen zoals deze ... <3 Canoaaa!!

  • 26 Maart 2009 - 12:41

    Oma:

    wat een leuke fotos roos ik lees ook je berichtjes hoor jij beleeft toch wat ,en nu maar aan je studie verder dag meisje
    kus Oma.

  • 27 Maart 2009 - 06:48

    Mama:

    hi roosje,
    wat een jaloersmakende foto's van canao. veel plezier dit weekend en succes met verhuizen.

    mama

  • 27 Maart 2009 - 10:04

    Evelien:

    Lekker weekend gehad dus, wat zijn je plannen voor as weekend?
    Je verhalen doen me denken aan guatemala;), alleen die blauwe cocktail, wat is dat? lekker??
    Hier op stage zn gangetje, volgende week komt mn begeleidster eindelijk terug..
    adios xx evelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

masterstage + rondreis Ecuador

Actief sinds 03 Maart 2009
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 12748

Voorgaande reizen:

06 Maart 2009 - 28 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: