fotos! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Roos Groot - WaarBenJij.nu fotos! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Roos Groot - WaarBenJij.nu

fotos!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roos

16 Maart 2009 | Ecuador, Quito

eindelijk!
na lang wachten....de fotos!!!
tenminste..dat ga ik proberen als ik mn verhaaltje geschreven heb, maar heb nu in ieder geval de goede kabels bij me! ;)

dan nu: het weekend...
helaas niet zo jaloersmakend als ik gehoopt had...

La chimba (zo heette het) is een community dorpje hoog in de bergen.. dus de reis was mooi. Heb mijn eerste lamas gezien!
Toen we daar aankwamen stond de auto met laadbak al klaar..
Daar moesten we in en hij reed echt met een rotsnelheid over heel hobbelige wegen de bergen in. We vlogen lekker door die bak heen..
Dat was in het begin nog erg grappig, tot het heel hard ging regenen... en daarna: hagelen!!
Zelfs toen was mijn lachbui nog niet over, tot het ook nog ging onweren (dat klinkt HARD in de bergen!!)
Toen was het lachen snel vergaan...

Uiteindelijk kwamen we helemaal doorweekt bij de paarden aan.. Net 1 voet op de grond en we zagen de bliksem heel vlakbij inslaan!
Eng!!!!
Dan krijg je mij echt dat paard niet meer op hoor..!
Ze hadden hun oren in hun nek (en als ik iets van lotte geleerd heb is dat ze dan niet zo goed meer willen luisteren :))
De onweer ging door en niemand wou meer paardrijden dus zijn we heel de hobbelige weg weer omlaag gegaan (niet zo veel grappen meer toen)

Weer terug in het huisje hebben we wel lekker bij het haardvuur gezeten en beetje kaartspelletjes gedaan.
Dit is natuurlijk niet heel de dag leuk dus de spirit was er wel een beetje uit op een gegeven moment! :)

Die avond sliepen we bij een familie daar (ik samen met tessa in 1 bed...)
Van slapen is dus niet veel gekomen (door t draaien natuurlijk)
Gelukkig voor haar heb ik geen gekke slaapwandel avnoturen gehad en haar ook niet voor sander aangezien hahaha

Zondag konden we kiezen: of paardrijden of de volkaan beklimmen.
Ik koos samen met 3 andere meiden (Tessa, Katriem em Lisa) voor de volkaan.. had mijn portie paard wel weer gehad.. ;)

Dat was vooral heel mooi maar ook ontzettend vermoeiend op die hoogte (rond de 4000 meter)
We hebben uiteindelijk 4 uur omhoog geklommen!!
We konden maar 10 stappen zetten en dan 5 minuten uithijgen zo hard klopte mijn hard in mn keel..
Ons doel was de sneeuwgrens maar die verplaatste zich steeds wat verder als we de gids mochten geloven.
Het is dus echt zo dat een paar minuten in het Ecuadoriaans eerder een paar uur is..

Uiteindelijk hebben Tessa en ik de sneeuw wel gezien maar niet aangeraakt.
Na 6 uur door de bergen wandelen hadden we het dan ook behoorlijk gehad en was de bolderkar terug zeker geen pretje!

En ik ben ook nog behoorlijk verbrand! Gelukkig was het wel gezellig met de meiden... :)

Volgend weekend lekker naar t strand en niets doen.. HEERLIJK

Ga nu proberen de fotos erop te zetten..duim maar voor me.

dikke kussen!!

p.s: superleuk al de reacties, ben er heel blij mee!

p.p.s: Ben benieuwd naar de bijpassende eekhoorn items hahaha
Gekken!

Sorry.. weer niet gelukt met de fotos...de accu van de camera is nu leeg dus kan ze niet ophalen!
Ga het morgen weer proberen.

O en Martin en Annie.. ik vroeg me al af hoe ik aan die extra ruimte kwam!! lief! :D

  • 16 Maart 2009 - 16:34

    Marjolein:

    Hagel en onweer in Ecuador? Hmm, dat is vast niet wat de reisgids beloofd heeft ;) Wat leuk dat de andere meisjes gezellig zijn! Dapper dat je de vulkaan beklommen hebt, ik vond de "berg" in Edinburgh al hoog genoeg... Niet te bruin worden he! kus

  • 16 Maart 2009 - 16:45

    Anoniem:

    hmmm... ik zie geen foto's, weet je wel hoe het moet;)

  • 16 Maart 2009 - 16:54

    Roos De Groot:

    wie is anoniem?

    en jaa het is me weer niet gelukt..:S

  • 16 Maart 2009 - 16:57

    Joyce:

    Ha Rosie! Klinkt als een hoop avonturen, super leuk (ben stiekem toch wel jaloers op je niet jaloers makende weekend :))Ik wil ook naar het strand...Xje

  • 16 Maart 2009 - 16:59

    Marjolein:

    Hagel en onweer in Ecuador? Hmm, dat is vast niet wat de reisgids beloofd heeft ;) Wat leuk dat de andere meisjes gezellig zijn! Dapper dat je de vulkaan beklommen hebt, ik vond de "berg" in Edinburgh al hoog genoeg... Niet te bruin worden he! kus

  • 16 Maart 2009 - 18:18

    Kamil En Sette:

    Hey Roos,

    Wat een avontuur!!!
    gelukkig hebben wij een zonnebank, dan kunnen we je een beetje bijhouden (vooral Kamil :P)en toevallig is Lisette net geweest. Zij is nog twee daagjes aan het chillen voor haar reis naar New York.

    Vanmiddag hebben we wel heerlijk gelunchted in de tuin met Erik en je lieffie Sander. Hij moest alleen optijd weg omdat hij met je ging msnuh (die lieverd). Ook komtie morgen lasagna eten. We zorgen goed voor hem!!!:)

    Genoeg getypted weer voor vandaag, we mailen morgen nog even.

    Dikke kus en we missen je nog steeds :(

    Kamil en Sette

  • 16 Maart 2009 - 19:26

    Roos De Groot:

    uitleg bij fotos (kan de namen niet verandere..eens een computerkneus.....)
    1 : mijn kamertje
    2: gepimpte toilet
    3: uitzicht vanuit mijn kamer
    4: in de laadbak
    5: met lisa
    6: in de hagelstorm met tessa
    6: de vulkaan
    7: tijdens de wandeling, victorie!

  • 16 Maart 2009 - 19:38

    Roos De Groot:

    Toch niet zo n computerkneus..ik blijf mezelf verbazen!

    leuk berichtjes naar mezelf sturen!! :)

    ik mis jullie ook!

  • 16 Maart 2009 - 21:59

    Eef:

    wat heb je toch elke keer weer opbeurende verhalen roos, gelukkig hebben we de foto's zodat we kunnen zien hoe mooi en leuk dat je het daar hebt :P vet gave berg, ga je mee de kilimanjaro beklimmen volgend jaar nu je je eerste aanvaring met hoge berg/vulkaan hebt gehad? :D

  • 17 Maart 2009 - 06:11

    Mark:

    Heeeeeel erg gaaf die foto's!!!!! hahhaaa! grandioos! nou geniet. en je hebt sneller de loto gewonnen dan dat de bliksem je raakt, tevens ben je klein en die meiden langer, dus die zijn eerst aan de buurt. Maar oren in nek vh paard? doe me lol, je eigen benen gebruiken, kunnen we als je terug ben hier gaan hiken!!! succes en geniet, mark

  • 17 Maart 2009 - 11:50

    Oma:

    ik ben bij mama en heb net je foto's gezien, opa ook! Wat een leuke foto's. ik vind het fijn dat je het naar je zin hebt. Ben bezig met het blaadje voor je vriendenboekje. Geef ik mee aan mama.
    kus oma

  • 17 Maart 2009 - 11:54

    Mama:

    onze reis is geboekt. Vliegreis is geregeld en wij hebben als verassing het eerste weekend (zondag) een paardrijrit geregeld. Leuk he!
    Misschien mag jij op een lama.

  • 17 Maart 2009 - 14:20

    Magreet:

    HAHAHAHAH DIE WC!!! Geniaal! Ziet er allemaal leuk uit, ik hou je verhalen in de gaten. x je jaargenoot :D

  • 17 Maart 2009 - 16:17

    Paulien:

    Zo dat heb je maar mooi gedaan met die fotootjes;)
    Zijn leuk ook! Tja ziet er goed uit daar! Nu nog wat beter weer he!? En ik zie dat je alsnog op een paard/lama mag, nou als dat niet enig is!
    Succes morgen he!
    Kus

  • 17 Maart 2009 - 16:32

    Martin H Te V:

    Roos geweldig die fotos, kunnen we ons een beetje voorstelling maken hoe het daar is in Ecuador.
    De slaapkamer ziet er goed uit,we misten alleen de eekhoorntjes op het sprei van het bed hi hi.
    Blijf ons verrassen met nieuwe fotos.
    lieve Roos geniet maar weer lekker verder.

    Dikke kussen van Martin en natuurlijk ook van Annie

  • 17 Maart 2009 - 17:06

    Sander:

    wat een leuke foto's!!! mooie kamer hoor!! en zit er allemaal gemoederlijk en gezellig uit! echte ecuadoriaanse man, grappig om te zien en dat uitzich op die vulkaan is ook niet mis. je hebt mij ondanks je mindere weekend toch jaloers gemaakt hoor! gelukkig kom ik ook nog daarheen :) hou van je!!!

  • 18 Maart 2009 - 10:29

    Evelien:

    hola roos! ik heb het hele weekend gewerkt dus je hebt mij zeker jaloers gemaakt hoor;). leuke foto's! en..wandelen op 4000 meter, toe maar!! dan lag de sneeuw ook hoog..
    liefs evelien

  • 18 Maart 2009 - 11:56

    Gijs:

    Hoi Roos,

    leuk om je verhalen te lezen en je foto's te zien. Je kent me niet (goed) geloof ik, maar sinds Mara in Rwanda huwelijksaanzoeken moet afslaan, volg ik de waarbenjij.nu's een beetje en ik zag die van jou ook staan. Leuk kleedje op het toilet :)

    Veel plezier en succes ook met het onderzoek!

    Gr. Gijs

  • 19 Maart 2009 - 15:23

    Oma :

    lieve roos bedankt voor de kaart we waren erblij mee.
    suxes met het onderzoek ,fijn dat je het naar je zin hebt kus van opa en oma .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

masterstage + rondreis Ecuador

Actief sinds 03 Maart 2009
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 12743

Voorgaande reizen:

06 Maart 2009 - 28 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: