eerste daagjes - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Roos Groot - WaarBenJij.nu eerste daagjes - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Roos Groot - WaarBenJij.nu

eerste daagjes

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roos

08 Maart 2009 | Nederland, Voorburg

Nou dit is me het weekendje wel...

Na mijn lieve uitzwaaicommittee gedag te hebben gezegd (die was groter dan ik dacht hihi) moest ik er toch echt aan geloven en de douane door...
Dat was wel even slikken!
Gelukkig was ik zo moe dat ik bijna de hele vlucht geslapen heb.

Die rechtstreekse vlucht was trouwens zo rechtstreeks niet: in Bonaire en Quayaquil allebei een uur gestopt en van personeel gewisseld. In ecuador stonden mijn gastfamilie (bleek later) me al op te wachten..

Niet echt een studentenappartement zoals ze verteld hadden dus maar wel met nog een andere studente uit Canada. Als het goed is komt zij vanavond terug van haar weekendje weg.

De gastfamilie bestaat uit 4 zussen en heel oud moedertje zonder tanden. en 2 zoons, 1 van 14 en 1 van 23..
Heb nog niet durven vragen waar de mannen uithangen... :)

Morgen begint de spaanse les dus dan heb ik hopelijk wat meer beleefd en wat leukers te vertellen!

kusjes
en iedereen bedankt voor de lieve kadotjes en berichtjes..dat had ik echt even nodig

O helemaal vergeten: heb wel een mooie kamer waar ik gelukkig niet van alle kanten door jezus en maria word aangestaard (in de rest van het huis wel) met een eigen badkamer inclusief toilet met kleedjes erop en een koude douche...

• 08 Maart 2009 - 16:55

Sander:

Liefie,

hou vol je kan het!! Na het weekend word het vast beter! spaanse les, andere ontmoeten!! komt goed, en vooral daargaan he!! kanjer!!!

• 08 Maart 2009 - 16:57

Sander:

die zoons zijn toch niet interresant joh liefie :P
    zeker die van 23 niet!

LUV YOU!!!!

• 08 Maart 2009 - 17:05

Paulien:

Ik heb uit betrouwbare bron;) gehoord dat equadoriaanse mannen heel klein zijn met een plat gezicht, een soort indiaantjes dus....
    Maar echt meissie, het wordt vast beter daar! Even de eerste zware daagjes doorkomen!
    Kussie

• 08 Maart 2009 - 17:10

Dian:

mafkees!
    die studente uit canada is vast heel gezellig en aardig ;) dus dat komt goed joh, jij kan t met iedereen goed vinden!
    veel plezier in t park vandaag (als je daar nog heen gaat) enne..goed oppassen he :D. succes!
    xxxx
    ps: haha ik zie dat sander al n beetje dreiging voelt bij die 23 jarige kerel!!

• 08 Maart 2009 - 17:18

Roos De Groot:

de mannen zijn hier spuuglelijk....

;)

• 08 Maart 2009 - 17:19

Roos De Groot:

en met die mannen bedoelde ik die van de zussen niet de zoons hoor :)

• 08 Maart 2009 - 17:20

Martin:

Gewoon even wennen, doorbijten en dan wordt het alleen maar leuker en leuker...
    Tegen de tijd dat Sander daarheen komt heb je niet eens meer tijd voor hem ;)

Go Go Go!

• 08 Maart 2009 - 18:22

Marjoleine:

Heey Roos,

Super veel plezier!! geniet ervan!
    en ik ben benieuwd naar al je avonturen :)

liefs
    marjoleine

• 08 Maart 2009 - 19:07

Susanne:

Lieve roos! fijn om te horen dat je goed bent aangekomen! Met volle moed doorzetten, het wordt vast super! succes bij de eerste spaanse les :) dikke kus, Suus.

• 08 Maart 2009 - 19:32

Zus & Zo:

Hej lieverd!

De eerste dagen zijn altijd het zwaarste, dus het kan vanaf nu alleen maar beter worden! Koken ze een beetje lekker voor je daar? Wel fijn dat je je eigen kamertje hebt! Vanavond is die Canadeze er en dan heb je ff afleiding!

Geniet meis! Voor je het weet ben je weer terug!

Dikke kus van ons

• 08 Maart 2009 - 19:43

Zus & Zo:

Ow je moet ff je huidige lokatie aanpassen, nu lijkt het alsof je nog in het regenachtige Nederland bent!

x Jezus

• 08 Maart 2009 - 20:05

Mama:

Een koude douche, dat is even wennen! Waar zijn de mannen van je gastvrouwen??? Misschien heb je je eerste focusgroep gevonden!

Veel plezier morgen met je eerste spaanse les.

• 08 Maart 2009 - 20:31

Annie:

Het komt allemaal wel goed, morgen gaat het vast wel weer beter.
    Houd moed, kus annie.

• 08 Maart 2009 - 21:32

Laura:

Hej Roosie!
    Nou wat een ervaring al zeg, en een lekker druk huis, vervelen zal je je dus nie hoor!
    Heel veel succes met Spaans, gaat vast helemaal goedkomen hoor. Ik heb morgen bespreken met allebei mn begeleiders, vu en ggd, hihi vind het ook vet spannend! (niks vergeleken als jou avontuur maar toch :D)
    Dikke knuffel!

• 09 Maart 2009 - 06:52

Mark:

HAHAHAHA!!! GENIET ERVAN MEIS! HOE VOND JE HET FILMPIE! HIHI KOUDE DOUCHE...

• 09 Maart 2009 - 08:52

Inge:

Roos! Leuk dat je al een berichtje geplaatst hebt! Allemaal wat anders dan verwacht dus maar wordt vast leuk :) Heb je het Canadese meisje al ontmoet? Hou ons op de hoogte wanneer je de mannen hebt gespot haha, ben zeer benieuwd! En veel succes met Spaans! Liefs

• 09 Maart 2009 - 10:27

Marisa:

Aah leuk Roos! En gezellig bij een gastfamilie ;) Wel je eigen kamertje (zonder Jezus en Maria hahah), lekker hoor!
    Geniet ervan! XXXX

• 09 Maart 2009 - 10:34

Inger:

Hola chica,

hoe was de spaanse les vandaag??? Je bent dus goed aangekomen, mooi zo!
    Die mannen daar komen tot je knieen joh, heb je niks aan!
    Ubergrappig al die beeldjes daar in huis, zie het al helemaal voor me!
    Nou meissie, zet m op!!!

dikke zoen

• 09 Maart 2009 - 10:50

Evelien:

holaaa!
    even iets anders dus, maar gelukkig wel je eigen (luxe) kamertje! met wc (net het amc ;))
    koken ze ook 3 per dag voor je?
    succes en have fun!!
    liefs evelien

• 09 Maart 2009 - 14:37

Marjolein:

Roosje! fijn zo'n uitgebreide gastfamilie :p
    Hoop dat je Canadese huisgenootje leuk is! Ben erg benieuwd naar beeldmateriaal! kus

• 09 Maart 2009 - 14:37

Marjolein:

:p moest :s zijn...

• 09 Maart 2009 - 15:08

Ellen:

Hoi roos, wat leuk dat je al kunt msnnen in je eigen kamer, helpt vast tegen eventuele heimwee en succes met die wereldstekker. Je vader en moeder hebben zondag twee uur over je gepraat, dus ze zijn je nog lang niet vergeten. Hoe is trouwens het ontbijt in Ecuador, lekkere rijst met bonen of veel fruit. Trouwens wel mooi bij zo'n familie, supergoed voor je spaans. Groetjes ook van Pim

• 09 Maart 2009 - 15:14

Mark En Leontien:

Hey roos, fijn te weten dat je goed bent aangekomen. We wensen je daar een supertijd toe.Je krijgt vast n leuke band met je gastfamilie en je medestudiegenote,fijn dat jullie met z'n 2en zijn,hebben jullie steun aan elkaar.Wat doet zij daar?Superdikke knuffel van ons

• 09 Maart 2009 - 16:06

Eef :

Hee Roos,
    Die foto moet je inderdaad maar snel veranderen met jou bergbeklimmend in ecuador om ons jaloers te maken :) of met alle knappe zonen van je gastfamilie op de foto om sander jaloers te maken :P
    Ben benieuwd hoe je Spaanse les is geweest vandaag! (wel deze hoeveelheid berichten volhouden he, al twee in een week, dat doe ik je niet na)
    xx