Nog 3.... - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Roos Groot - WaarBenJij.nu Nog 3.... - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Roos Groot - WaarBenJij.nu

Nog 3....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roos

03 Maart 2009 | Nederland, Voorburg

Lieve allemaal..

Nog 3 nachtjes 'slapen' en ik vlieg naar Quito.
Daar ga ik 3 maanden onderzoek doen naar de toegankelijkheid van reproductive health clinics voor adolescenten in Ecuador.
Voor degenen die nu al het spoor bijster zijn: vragen zijn altijd welkom ;)

Deze site is er vooral om jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen buiten de stage om dus zonder ellelangen verhalen over interviewmethoden en SPSS verschrikkingen... tenzij ik echt even mijn hart moet luchten natuurlijk!

Eerst nog uitgebreid van iedereen afscheid nemen en mijn koffer pakken..

xxxx

Om alvast in de stemming te komen.. (thanks em!) :
http://www.youtube.com/watch?v=GdjjnRAYR2M


  • 03 Maart 2009 - 10:20

    Paulientje!:

    Mis je nu al!

  • 03 Maart 2009 - 10:26

    Marjolein:

    Spannend!!! Ben benieuwd naar je avonturen! kus

  • 03 Maart 2009 - 10:28

    Annie En Martin :

    Lieve Roos,

    Wat een uitdaging ligt er voor je, het lijkt ons een fantastische ervaring voor de rest van je leven.
    Ook al is het best wel een stap in een andere wereld, met een mooie afsluiting samen met Sander aan het einde van de rit.
    Succes, en een dike kus van ons samen.

    Annie en Martin Houdijk

  • 03 Maart 2009 - 10:39

    Mark:

    top meis... khou je vent wel bezig! no worries!

  • 03 Maart 2009 - 10:43

    Mama:

    Lieve Roosje,
    Het is je gelukt! De website is in de lucht.
    Nog maar drie dagen en je stapt het vliegtuig in. Spannend zo'n afstudeeronderzoek in je eentje in een vreemd land. Ben trots op je.
    Maak er drie mooie maanden van en voor je het weet kan je met Sander de rest van Ecuador ontdekken.

    kus mama

  • 03 Maart 2009 - 11:12

    Dian:

    Hey MAFKEES!!
    ik ga je missen hier hoor!
    heeeeeeeeel veel succes en sterkte in t verreweggistan ;)! ik zal je site zeker bijhouden om je wilde avonturen te lezen, en we mailen/skypen of whatever!
    nou sterkte de aankomende dagen enne...niet teveel stressen ;).
    buen éxito Roosjuh!

    liefs dian

  • 03 Maart 2009 - 11:40

    Will:

    Maar met wie moet ik nu aan m'n nieuwe tafel zitten...................

  • 03 Maart 2009 - 11:51

    Kamil En Sette:

    Hi lieffie,

    Spannend, spannend, spannend...
    We komen je vrijdagavond uitzwaaien hoor lieverd, heb mijn zakdoekjes al in de tas gestopt... :(

    Heel veel liefs en succes met inpakken, Kamil en Sette

  • 03 Maart 2009 - 14:58

    Robbert:

    Ik ga spss nog snel even voor je opzoeken Roos!!

    Tot morgen!!! lekker happie eten. ohnee dat mocht ik niet zeggen dat was een verrassing....

  • 03 Maart 2009 - 16:07

    Sander:

    liefie ik ga je zo missen!!!!

  • 05 Maart 2009 - 10:53

    Evelien:

    heeel veel plezier en succes! ik ga je verhalen volgen hoor!
    spullen al gepakt?;)
    xxx

  • 06 Maart 2009 - 14:09

    Moor:

    rooosje, whaa, bijna weg al, vet spannend! ik ga élke dag op je site kijken, dus beter hou je me een beetje op de hoogte! :) heel veel plezier, smak!

  • 07 Maart 2009 - 08:09

    Robbert En Nikki:

    Hey buuf, al veilig in Ecuador geland? We letten wel op de buurman voor je.. :) Kusjes van ons..

  • 07 Maart 2009 - 16:28

    Paulien:

    Hey Roosje!
    Ben je er al? Ging t vliegen een beetje? Nog kunnen slapen na al die emoties?
    Kus

  • 08 Maart 2009 - 09:29

    Kamil En Sette:

    Hai lieverd,

    We hoorde dat je veilig geland bent!!! Hoe is het verder daar? Je kamer en alles daarom heen? We zijn benieuwd...

    Dikke knuffels van ons

  • 08 Maart 2009 - 14:29

    Je Zus & Co:

    Hej zusje (lievelingstante Roos),

    Heb je de twee dames inmiddels leren kennen? Hopelijk heb je een leuke eerste dag! We zijn benieuwd!

    Dikke kus van ons

  • 08 Maart 2009 - 15:42

    Paul, Gabrielle:

    Beste Roselieke,

    Heel veel inspiratie en succes in Equador. Pas goed op jezelf.

    Hartelijke groeten,

    Paul, Gabrielle & Judith.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

masterstage + rondreis Ecuador

Actief sinds 03 Maart 2009
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 12749

Voorgaande reizen:

06 Maart 2009 - 28 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: